Ya kızlar 6 gün önce sezeryan doğum yaptım ilk iki gün az az kanamam oldu sonra kesildi ama ben yinede hep pet taktım bi anda gelir falan diye 4 gündür temizim yani pette hiç rahat edemem zaten çıkarmalımıyım yani bi anda mı gelir kanama yoksa belli bi zaman sonra mı ve ayrıca kanama olmadığı için abdest alıp dua edebilir miyim cidden bilen cevaplarsa çok sevinirim ya