Ewremmrrve Merhaba uzun elbise tunik filan satan bildiğiniz güvenilir site var mı bu hafta 3. Kez elbise alıp iade ettim çok kısa oluyorlar elbise giymeyi de çok seviyorum 🥹 bu arada boyum 173