irem1 11ay 13 günlük. Sofraya beraber oturuyoruz hep. Tv telefon açmıyorum. Ağzına bi lokma bi şey gitmiyo. Sık emiyo diye memeyi azalttım yine yemiyo, o değil sütüm de gidecek. Var mı bi çözüm öneri bi şey:(