Şuan bizde tam 23 aylığız. Kızım ikili cümle olarak ağlama bebek , anne gel, bak bitti gibi çöl basit düzeyde bir iki cümle kuruyor hep aynı cümleler. Kelimesi de çok aşırı yok bence. Arkadaşımın kızı 1 buçuk yaşında şarkı söylüyordu. Yani insan ister istemez kıyas yapıyor. Ama birkaç gündür k harifini daha baskın söylemeye başladı o bile hoşuma gitti. Mesela bir gün kalktı uçak demeyi öğrenmiş falan mutlu oldum . Sizi çok iyi anlıyorum bende heyecanla çümleler kurduğu günleri bekliyorum 🥹🥹 fakat benim 1 tane de küçük 5 aylık bebeğim var. Mecbur kalıp tv de açıyorum büyük kızıma… bu yüzden vicdanım hiç rahat değil.. yetemiyorum 😪😪