Merhabalar öncelikle. Bebeğim 7 buçuk aylık baya nezleydi ateş burun akıntısı balgamlı öksürük ishal acile götürdük hafta sonuydu antibiyotik verdi doktor kullanmak istemedim ama mecbur kaldım çünkü kızım kafasını kaldıramıyordu hastalıktan. Hepimiz biliyoruz ki antiniyotik zararlı bakterilerin yanında faydalı olanları da öldürüyor. Kullanım sonrası ne yapmalıyım kızımın bağışıklığını nasıl toparlayabilirim? (Ek gıda versemde çoğu zaman istemiyor sürekli emmek istiyor)