Kızlar hepinize merhaba
Oğlum 19 aylık aşırı hareketli bir çocuk hatta hiperaktivite olduğunu düşünüyor her gören.evde bana iş yaptırmıyor zaten çok çabuk sıkılıyor hep dışarı çıkıyoruz, bu sefer evin işi birikiyor çamaşırlar dağ olmuş o kadar canım sıkıldı ki ev leş gibi . Görümcem geldi sabah aniden o kadar utandım ki ya ben nasıl başa cıkacagım bi yerden topluyorum bi yerden dağılıyor eşyaları atasım geliyor yeminle normalde temizlik takıntılı bi insan değilim ama canıma tak etti artık yetişemiyorum