Pamukprenses_12 en zoru kesinlikle ilk 3 ay. Hele o gaz sancıları yok mu! İki oğlumda da bitirdi beni. İnsanlıktan çıktım aynaya bakamadım. 3 aydan sonra yavaş yavaş rahatlamaya başlıyorsun. Uykuları düzene giriyor. Gündüz o uyurken işlerini halldebiliyorsun. Gece uyku süreleri uzuyor bu yüzden sen de çok uykusuz kalmıyorsun. Öyle aylar geçtikçe rahatlıyorsun. Büyük oğlum 7 yaşında bana hiçbir zararı yok mesela. Aynı arkadaş gibi bizimle zaman geçiriyor. Uykusu yemesi içmesi dersleri hepsi düzenli çok şükür bir sıkıntısı yok. Küçük oğlum 3 aylık şu anda. Anlatılmaz yaşanır 😩 anladın sen onu 🤪