tmrs34 Merhaba size bisey sormak istiyorum bebeğim 3 aylık gündüz uykularını çok güzel uyuyor uyku arkadaşının yanına koyuyorum ağlamadan hemen uyuyor ama gece uykusunu 1 buçuk saate yakın şiddetli ağlayarak uyumuyor sizin bebeğiniz de böyle miydi kolik mi oluyor bu gazını güzel çıkarıyor aslında ama neden böyle yapıyor anlamıyorum