Ah bende aynı durumdayım 3 gündür. Ağzına bir şey sürmüyor, arada bir biberon ile mama alıyor. O kadar üzülüyorum ki aç diye.. umarım bir an önce çıkar dişleri ve rahatlarlar. Bende çok korkuyorum, diş çıktıktan sonra yemeye tekrar başlamaz diye.. tecrübeli annelerden gelecek mesajları bende burada bekleyeyim😥