bambammom Canlar 2 hafta önce doğum yaptım. Bugün sgk dan 185 tl ödeme yapılmıştır diye mesaj geldi. Acaba bu doğum parasının ödenip ödenmediğini nerden görebiliriz. E-devlette bir türlü bulamıyorum.
Handeyvs bambammom doğum parasi icin aile sosyal yardım kurumuna başvuru yapmanız lazım... Eşim öyle yaptı... E-devlettende arana bölümüne doğum yazarsanız, doğum yardım parası sorgulama die çıkar ordan bakabilirsiniz ama önce başvuru yapmanız lazim 🤗