Maka_Paka Prensesannesi38 Ben sağa takıyorumm. Solda takamiyorum nedense. Zaten sürekli değil dışarı çıkarken takiyorum 😅
JollyBaby Benim solda eşimin sagda oyle alismis. Evliler sola takar diyorlar ama nasil rahar ediyorsanız öyle takın tutup kimse yüzük hangi parmağınızda evli misiniz değil misiniz diye bakacak değil ya
yasemin022 Prensesannesi38 Ben her zaman sağa takarım çünkü sol elle taharet alındığı için hoşuma gitmiyor 😊