Fasulye12 Miaaveben mustela 👍🏻Hem bebeğime hem de yüzümekullanıyorum . Dokusu da şahane , yumuşak krem gibi öyle beyazlılk da bırakmıyor . Güneşten de iyi koruyor . 50 faktör bizdeki.
Miaaveben Fasulye12 trukid sport aldım sürekli yenileme gerekmiyormus, çok para ama, iptal edip mustela mi alsam bilemedim
acimavi Miaaveben 2 sene önce minoris kullanmıştım, geçen sene siveno kullandım. Tüm aile kullandık hatta gayet yetti de, memnun kaldım, tüm gün güneş altında olmamıza rağmen hafif bir bronzluğumuz oldu
poyrazarelinannesi whopper 6.aya kadar güneş kremi kullanmayın diyor bazı doktorlar, uv filtreli uzun kollu mayo ve şapkalar ile korumak gerek küçük bebişleri.
mnkanne1 Miaaveben geçen yaz siveno almıştım içerisinde daha var ona devam edeceğim bitince hangi marka alırım bilemiyorum içeriği temiz diye tercih etmiştim
tuygun mnkanne1 Merhabalar bende almayi düşünüyorum da deniz kenari içinde uygunmu kullandiniz mi hic acaba deniz kenarında da
uykusuzanne60 Keşke aramızda biyolog olan birileri olsa. Çünkü bazen içeriği temiz diye tanıtılan ürünlerde bir madde bile kötü çıkabiliyor tabii bilgimiz olmadığı için bizim o kadar bilemiyoruz😔 ben de araştırıyorum Güneş kremi bebeğim için. Mesela mustela çok bilinen ama içeriğinin aslında çok da temiz olmadığını duymuştum. Acaba önerilen diğer markalar nasıldır…