Sevidmn 2 aydir bu sorunu yaşıyoruz doktora gittik hassas tenli oldugunu soylediler ne alaka hicbir cozum bulunamadi binlerce ilac kullandik suan 10 aylik olduk yediklerinden mi bilmiyorum ama denedim yine gecmedi egzama gibimi sizce yasayan var mi acaba
sleepnessnami Sevidmn alerji olabilir süt ve süt ürünlerine. Emiyor mu? Eğer öyleyse sizin sütünüzden de olmuş olabilir alerji testi yaptırın bence
elifyamann10 Sevidmn isilik gibi duruyor sanki nemli pamukla silin sık sık sonra kurulayin islak kalmasın, emdiktem ya da tükürükten islak kaldığı icin olabilir