hepsineyeterim Busraya ben de gece beslenmesini bıraktım senin gibi korkuyordum mamaya çok düşkündü ve mamaya uyurdu 3 gün ağladı sonra uyumaya başladı ve sabahları daha aç uyanıyor kahvaltısını ediyor bence diren verme 3 gün aç kalsa bir şey olmaz
Busraya hepsineyeterim aynen biraz ağliycak ama eninde sonunda bunu yasiycağim için şimdi tam zamanı gibi teşekürler 🙏🏻