pink00 2 aylık bebeğim biberonu diliyle ittirip ağlamaya başlıyor sütüm yetmediği zamanlar mama veriyorum ama ağlıyor direkt sağdığım sütü vermeyi denedim yine istemedi memeye koyuyorum emiyor. Ne yapacağımı bilmiyorum var mı bu durumu yaşayan
senemtemur pink00 ay maşallah ne güzel 🧿 Tomme tiple aldım şuan denedim ama benim bebeğim ne meme ne de biberon alıyor belki sizinkinde işe yarat
asminmom pink00 Merhaba bende günde bir kez mama veriyorum benim bebeğim de Philips Avent biberonu reddetti lansinoh kullanıyorum hemen alıyor bunda sorun yaşamadım deneyebilirsiniz.
Ardenaden senemtemur kasik biberonla besleyin 4 ayda ek gidaya gecersnz kizmda oyleydi asi oldu snra reddtmisti memeyide mamayida biberin zaten tutmadi.kasik biberonla besledm dizime yatirip ama.bn bnden gectm.ek gidaya gecip muhallebi pure fln verirsnz gecede uyaninca pipietli suluktn su icneyi ogretirsnz kurtulursnz bn oyle kurtuldm.stresten.smdi oglumda ayni seyi yasayacgm die aklim cikiyir
Ardenaden Biberin degistrn derm bn kolik olani veeiyordm ogluma almadi awentn tlyenidgnini verdm almisti yenidgdugnda.
senemtemur Ardenaden maşallah ne güzel inşallah 🤲🏻 bakalım süreç nasıl geçecek 10 gün sonra kontrolümüz var inşallah kilo alımı vardır duanıza talibim
guldef Ardenaden ne kadarlikken reddetti acaba. Ay ne kadar zor demi reddetmesi anlattiklarinizda kendimi gördüm 🤦