Merhaba benim kızım 10 aylık emziriyorum bu bı haftadır kalbimin olduğu tarafta ki göğsüm ağrıyor bazen öbür göğsüme de vuruyor ağrısı bıçak saplanır gibi yada damar çekilir gibi çok korkuyorum daha doktora da gidemedim sizleree de böyle oluyormu ağrıyan göğsümu fazla emmiyor