Arkadaşlar 18 Aralık’ta doğum iznine ayrıldım. 15 Şubat’ta doğum yaptım. Şubat ayında doğum öncesi raporum onaylandığı için doğum öncesi rapor param yattı. SGK’yı aradığımda doğum sonrası paramın da yatacağını söylediler. 10 Nisan başlama tarihim. Acaba 10 nisandan sonra işyerim raporu onayladıktan sonra mı 2. Rapor Param yatacak? Bilginiz var mı? Özel sektör çalışanıyım bu arada.