EypMom ya şöyle söyleyim ben yanlış anlamışım 3 gün kuralıni ilk sebze başladım havuç sonra kabak sonra patates püre halinde yapıp zeytinyağı koydum sonra elma sonrada armut püresi yaptım ara ara yoğurt da verdim aslında soyleymis burdan ogrendigimi söyleyeyim ilk sebzeyle başlanıyor üç gün kuraliyla havuç üç gün sonra kabak üç gün sonra patates üç gün sonra başka hangi sebze kullanacaksanız sonra yine havuç yine kabah bu şekilde ilerliyor ilk çay kaşığıyla daha sonra tatlı kasigiyla arttırıyorsunuz en son meyveymis tadım süreci 1 veya 1.5 ay uzatmakmis önemli olan yani ben sürece çok yanlış başladım ek gıdaya iki hafta oldu vereli şuan kestim korktum açıkçası 6 ayını doldursun bu şekilde ilerliycem ve acele etmiycem 7 8 aya kadar ana öğün anne sütü veya formül mama