NaimeYilmaz naime hanım merhaba🌸 oğlumun hiç giymediği, ayağına olmayan bir ayakkabısını satıp ayağına olan numarasını almak istedim. Detaylı araştırmamak benim hatam, ama en başından zaten fiyatta yardımcı olacağım düşüncesiyle koymuştum fiyatları. Oğlumun 10 aylık ayağının 21 den büyük olmasını garipseyenler, fiyatı yüksek bulup gevşek, kazıkçı gibi hakaretlerde bulunanlar oldu. Forumu gerçekten severek kullanıyorum ve çok yararlıda buluyorum fakat bu kaotik ortam çok kırıcı gerçekten. Kimse kimseye zorla satış yapmıyor sonuçta. Çok teşekkür ederim. Sevgiler. 🌸