balsurat_ 12-balkizim00- valla bende dogumddan sonra 2 kez adet oldm .sonra olmadım tam tamına 55 gün😏off ne stresli zamanlardı test yaptım yok ilaç kullandım yok enson Dr gittim oldun Olcan dedi 2 gün sonra oldm şükür….