byz1 benim ilk çıkan öyleydi ağrılı kaşıntılı ve et beni gibi büyüktü smear testi verin muhakkak benimki temiz çıkınca ben bir şey yapmadım ne ilaç kullandım ne de yaktırdım bağışıklığı güçlü tutunca geçiyor ve benimki o şekilde geçti. tabi 1-2 sene içinde geçti ama olsun bir daha hiç tekrarlamadı.