yirmiikikasim23 SerraD-1823 bizde sadece huysuzluk yapti ama atakmiydi yoksa asinin etkisimiydi bilmiyorum
motherthea SerraD-1823 hiç bir yan etkisi olmuyor aşının değil ama rota kaparsa Allah korusun onun sonuçları çok daha ağır oluyor
bitboylum yirmiikikasim23 biz de aynı şekilde ama o da bir gün sonra geçti ama mutlaka aşıdan sonra ağrı olduğunu düşünüyorsanız ağrı kesici verin benim kızım ağlaya ağlaya helak olmuştu
SerraD-1823 motherthea şimdi hastane de yaptırdık ama yan etkileri neler diye sormak istedim. Zaten huysuz zor bir bebek kendimi hazırlamak için 🥴
SerraD-1823 singlemother123 ben pimpirikliyim zaten evde veremezdim valla. Zaten doktor kontrolü vardı gidince doktoru yapalım dedi
Umay-gmz SerraD-1823 benfw metak ediyorum rotateq yaptı bizimki bir ay oldu hastanede aşı yokmuş bekliyoruz , eczaneden mi alıpnyaptırsam acaba of 6. Ayda da sağlık ocağında aşıları var saçma bi durum oldu
SerraD-1823 aysebb biz rotarix olduk zor bir bebek olduğu için doktor 3. Ay boş o zaman yapalım demişti. 2. Ayda verem ve karma aşı olduğu için.
SerraD-1823 aysebb anladım teşekkür ederim ikinci doz 5 te olurız o zaman. Menenjit için 5 dedi çünkü