Kaç saatte bir emziriyorsunuz ya da mama veriyorsunuz . Biz hem mama hem meme şeklinde gidiyorduk . İki saate bir emiyordu mamayı da sabah öğle akşam üç kez veriyordum. Şimdi bi emdi mi üç saat geçiyor mamayı zaten hiç kabul etmiyor . Alttan bir dişi cikmisti şimdi ikincisi de çıkıyor . Bu yüzden iştahsız olabilir mi . Bez sayısı da azaldı böyle olunca aç yani biliyorum . Ek gıdaya da yeni basladim tadimlara yoğurtla sevdi onu kabul etti . Ama emmek ve mama içmek yerine oynamak veya uyumak istiyor .