endoplazmikretikulumiste mervelina1 iyi takip edin artışlar önemli ben bu sayede ilk gebeliğimde dış gebelik geçirdiğimi öğrenmiştim
aysycee mervelina1 benim ilk gebeliğim böyle artıyordu sağlıksızdı kürtaj oldum ikincide az artıyordu sonra birden düştü kimyasaldı tabi en iyisini doktor bilir hayırlısı olsun
ozlemyavuz Artış güzel ama sağlıklı bi gebelik diyebilmeleri için bu değerin katlanarak 1500 ve katlarına çıkması gerekiyor diye biliyorum🙏🏼 inşallah güzel sonuçlar alırsınız