Merhabalar🌸 Almanya’da yaşayan anneler varsa bir sorum olacaktı🥹 Buradaki alı takvimi nasıl? Türkiye ile aynı mı? Mesela bu formda okuyorum 1.ay aşısı falan. Ama bize yapılmadı hiç aşı. Bebeğim 2 aylık olacak 19′unda. Ne zaman başlanıyor aşılara burada?