Syhn26 2 aylık bebeğimde egzama var nustela kullanyorm yatıştırıyo ama çözüm değil 1 aydır kullanıyorz yaşayan var mı bu egzamayı çözüm önerileriniz
prenssesannesi Benim kızımda da var 4 aylık . Bizde mustela kullandık bi faydasını görmedim. Bioderma nemlendirici aldık başka bir doktor tavsiyesiyle onu kullanıyorum iki gündür bakalım inşallah faydasını görürüz. Geçmiş olsun.