nbanba Oğlum 4. Ayına girecek. Önceden sadece avuç yapıp götürürdü ağzına şimdi sadece işaret parmağını goturuyo kasiyo gibi yapiyo. Salyasi tukuru cok fazlalaştı,gece uykular felalett otesi. Acaba diş mi?
NidaKamali Benim oğlumdada aynı şikayetler olmuştu doktor baktı diş yok bu aylarda ağız sıvıları artar salya artışı görülür normal demişti