Selam herkese. Benim bebem 4 ay olmak üzere dün burnu akmaya başladı bugün de öyle ve biraz hırıltı vardı az da kusmuğu balgamlı gibi geldi biraz önce aile hekimine götürdüm nezle başlangıcı dedi. Antibiyotik verdi ateşi çıkarsa kullan çıkmazsa kullanma dedi de ben ne yapabilirim ilerlemesi için bilgisi olan var mı?