kuslokumu Kızlar tadımlık balkabağıyla başladım bugün 3. Günümüz fakat kızım diliyle ittiriyor ve suratını ekşitiyor yani istediğim gibi iştahlı yemedi hayal kırıklığı oldu biraz bende 😂 Bu durum normal mi acaba yoksa ek gıdada zorlananlardan mı olucam 💆🏻
Miniminnak kuslokumu pes etme öyle öyle yiyecek karışık da verebilirsin kabak patates havuç birleştir öyle ver bide
hunilimomm kuslokumu benim ki de ikk başta sevmiyor midesi bulanıyor 3 gün geçtikten sonra tekrar verince yiyor şimdi daha tam.olusmadi ya biraz bekle bir dahaki verişinde sever inşallah yemezse zorlama bu sefer iyice tiksinir
Esraciim kuslokumu norm canım. Çünkü bizde her besini severek yemiyoruz veya hiç yemek istemiyoruz. Bunlar normal şeyler. Sakın zorlamayın bundan yemesi lazım sağlıklı vs diye. Benim oğlum 14 aylık ama peyniri oldu olasiya sevmedi. Her çeşidini ama yemiyor. Bende zorlanıyorum önüne koyuyorum tadına bakıyor sonra ya ağzından cikariyor yada önüne koyuyor
kuslokumu Miniminnak üç gün kuralını deniyoruz şimdilik daha karıştırma aşamasına geçmedim inşallah öyle sever 🙄 Yarında kabak veya havuç vericem bakalım 🙏🏻😬
kuslokumu hunilimomm balkabağı başlangıcımız eksi oldu sonra tekrar denerim inşallah hepsinde böylesi yapmaz canım kızım 💆🏻😂
kuslokumu Esraciim doğru diyorsunuz eşimde balkabağıyla mı başlanır diyip diyip durdu 😂 İnşallah diğerlerinde sıkıntı yaşamayız yediği şeylerde olur 🙏🏻
Sarekus Bende muz patates yogurt verdim tadımlık olarak sonra kabak vereyim diyorum günde cok az yediriyorum hepsinden yiyor şindilik ama ilk agzına aldıgında tabiki ekşitiyor suratını kıvamına alışık değil çünkü😁