civcivi Kızlar 1,5 aylık bebeğim kaka yapmada zorlanıyor düzenli yapamıyor d vitaminden kaynaklı olduğunu düşünerek bıraktım ama yine düşene binmedi birde ateşi 37.2 yüksek mi
tostperisi civcivi dvitamini demir gibi takviyeler kabız vs yapmaz diye duymuştum bir doktordan d vitamininin kullanımı da önemli. 37.2 ateş nereden ölçtünüz
karadenizl civcivi cnm d vitaminin kabızlıkla alakası yok onu sakın bırakma bebişin vücudunda başka sıkıntılar yaratmasın Ateş konusuna gelince bebeklerde ateş 37.5tan sonra başlıyo dedi gittiğim bütün doktorlar O yüzden ona da sıkıntı yapmayın
Mervil civcivi d vitamine devam et canım puset varsa evinde emiyorsa emzirip pusete koy mama içiyorsa pusette ver mamasını kakasını rahat yapar inşallah benim kızıma öyle yapıyordum pusette tam o pozisyonda oluyorlar iyi geliyor 🌸
tostperisi tostperisi henüz küçük olduğu ateş konusunda bir şey diyemem ama temassız ateş ölçerle değil de kulak ya da koltukalto takip etmenizi öneririm
civcivi karadenizl d vitamini doktorum a c d vitamini olarak vermişti değiştirmelimiyim siz ne kullanıyorsunuz faydasını görüyor musunuz
karadenizl civcivi devit3 kullanıyorum bn cnm sağlık ocağının verdiğine göre bunun içeriği daha iyi Kemik gelişimine faydası illaki oluyodur