Merhaba güzel anneler,
Erken doğum yaptığım için aldığım lohusa elbisesini giyemedim. Yıkadım ütüledim ve dolapta duruyor 🥲 Taç ile birlikte 1400 liraya almıştım trendyoldan. (Effort markası) Güzel bir gecelik. 2XL beden. Ben normalde 3XL giyiyorum ama gayet rahat oldu. Almak isteyen olursa satıyorum 😊