Kızlar bıde böyle bı konu açayım dedim.Kıxım günlük emzık kullanan bı bebek uyurkende e hakıyle bı destek halıne geldi emzıgı düşünce ağlayıp uyaranlardan.😒Buda benı çok zorluyo nerdeyse dk bı düşünüyor uyanıp ağlıyo napabılırım nasıl bı yol ızlemelıyım