1ciftyesilgozzz Ekilem1 normal çocuk doktoru, gittiğimiz Hastanede gastro yoktu. 6. Ayda detaylı test yapılacak.
melikee_80 1ciftyesilgozzz peki alerji mamasını içebiliyor mu? Kilo ve gelişim konusunda sorun yaşadınız mı
1ciftyesilgozzz melikee_80 içebiliyor kilosu da maşallah çok iyi gidiyor. Bir dahaki ay tadımlara başlayacağız doktorumuz tadını beğenmeyebilir ondan sonra dedi o durumda da mamanın içine vanilya şurubu eklersin dedi