Merhaba iskuru aradım bu ay doğum iznim bitiyor
Son 3 yılda 600 günü tamamlamış olmanız gerekiyor dediler parça parça olsada sıkıntı yok dediler
Ve son 4 ay aldığınız maaşın bürütü üzerinde maaşınız belirleniyormus
Ben 4 aydır izindeyim E devletten baktım 0 yazıyor sizce ne kadar maaş alırım
Bu süreçten geçen var mi