Tangrampuzzle veririm tabiki canim basit zaten yarım su bardağı keten tohumuna 1 su bardağı su ekliyoruz ve sadece 5.6 dakka kaynatıp ocaktan aliyoruz istersen süzerek sür istersende tohumlari ile beraber ben tohumları ile birlikte cildime uyguluyorum kıvamı çok güzel zaten görürsün ama gerçekten cilde o kadar faydaliki bu yaptığını 1 ay kadar buz dolabinda saklayabilirsin dışta koyarsan ertesi güne bozulur kokusu falan da acayip değişir ben kullanıyorum çok memnunum valla hem saça kullan hem cildine çok faydalı internetten de arastirabilirsin 🤗