Selamlar arkadaşlar 25 aylık bir oğlum var 18 aylık olduğundan beri odasını ayırmıştım ayakta sallamayı da bırakmıştık.
Akşam uyku saati geldiğinde odasında beşiğine yatırıyordum öpüyordum kokluyordum iyi geceler dileyip çıkıyordum kendi kendine 5- 10 dakikada döne döne uyuyordu. Yaklaşık 6-7 ay her şey çok güzel gitti tek başına uyumayı öğrenmişti.
Geçen ay ikinci azı dişleri çıkarken düzenimiz fazlasıyla bozuldu geceleri çok kalkıyordu işte ilk yatışta zorluyordu vs
Ama son bir haftadır olay farklı bir yere evrildi beşiğininde yapmak istemiyor odasında bu montessori dedikleri yer yataklarından var anca onda yatırabiliyorum beşikte asla yatmıyor ve daha önce tek başına yatırıp çıktığım çocuk illaki beni yanında istiyor şimdi yer yatagında yatakta uyuyana kadar bekliyorum uykuya dalınca odadan çıkıyorum. Ancak daha önce sadece gece su içmeye kalkan çocuk şimdi artık gece de sürekli kalkıyor ve ağlayarak yine yanında istiyor. Çocuğum zaten çok hareketli ve çok yaramaz bir çocuk tek dayanağım tek uyuması ve gece uyanmamasıydı açıkçası şimdi o da elimden kayıp gitti yorgunluktan bitap düştüm ne gece dinlenebiliyorum ne de gündüz artık akşam olunca stres olmaya başladım nasıl uyuyacak gece kaç defa kalkacak ağlayacak vs diye. Bizim gibi durum yaşayanlar var mı sizce bu durum geçici mi yoksa nasıl bir çözüm bulabilirim tavsiyeleriniz var mı lütfen yardımcı olun