Kızlar aşıyı alıcaz ama devlet yapıyor mu. Sağlık ocağı yapmadı. Özele gittik. İlk bizim doktorumuza muayene olucaksınız sonra aşıyı alıp gelceksiniz diyor. Saçmalık. Zaten kendi doktorumuzdan kaşeli kağıt var. Bu arada şehir değiştirdik mecburiyetten. Yoksa kendi doktorumuza giderdik direk.