evlatkokusucennetkokusu Canım, benim oğlumun hiç abartmıyorum ceviz büyüklüğündeydi fıtığı. Resmen ikinci bir organ gibi duruyordu. Ikındıkça şişiyor. Şiştikçe ağrı yapmıyor diyorlar ama yapıyor mudur acaba diye düşündürüyordu beni. Çocuk cerrahına da götürmüştüm. 2 3 yaşına kadar müdahale etmiyoruz, takip gerek demişti. Neyse sonuç olarak yaşına doğru indi. Şuan normal. Sadece bizimki çok büyük olduğundan göbek deliği biraz geniş gibi.