Deletedmom117 Deniz_bora benimki weebaby ablam hediye almıştı doğumumda yani iyi güzel ben kullanıyprum iş yerime götürüp sağıyorum bazen elektrikli olduğu için fazla çekimden göğüs ucları acıyor o kadar ama hepsinde oluyor sanırım
Esraciim Deniz_bora bendeki baby plus marka e bebeğin. Sağım gücü iyi ama bazıları memeyi daha iyi sagiyor diye duydum avent felan
deryata Deniz_bora ben lansinoh kullandım ikili çok memnundum. Bebeğim emmeyince sağarak verdim ve göğüslerim yara falan olmadı. Tavsiye ederim.
Cemile0704 Ben lansinoh kullanıyorum elektrikli olanı memnunum kızım 8 aylık günlük sağım yapıp bırakıyorum çalıştığım için. Göğüs uçlarımda acıma yapmadı daha hiç belki insandan insana değişir acı mevzusu
Gulcem44 Wee baby kullanıyorum 5 ay kullandım sonra benden kaynaklı çok yıkamaktan lastiği aşındı çekim yapmıyor
Kaganbaby Deniz_bora bende lansinoh ikili elektrikli kullanıyorum çok memnunum. Yara felan da yapmadı.
Ebrugokhangoktug Deniz_bora bende medela tekli elektrikli kullanıyorum sağma şekli aynı bebek emmesine benziyor. Çok memnunum