Doğduğundan beri sütüm çok azdı. Hep mama verdim. Şu an 3 saate bir 90 cc içiyor ama bitince çok ağlıyor. Hatta 2. Saatte acıkıyor ben dayanamayıp bazen 2 saate bir veriyorum ama eşim obez oalcak diye korkuyor. Doktor da 3 saate bir verin dedi. Çok doymazsa arada 120 cc verin dedi. Ne yapacağımı bilmiyorum. Versem Bi dert vermesem Bi dert…