Günaydın güzel anneler. 9 ay 8 günlük bebeğim var yaklaşık 4 Aydir baş donmeleriyle mücadele ediyorum. Gitmedigim doktor kalmadı hicbirsey çıkmadı. En son psikiyatriye yönlendirdiler ama ilaç yazılmadıgi için gidemedim. Gece uykusuzluktan mi emzirmekten mi oluyor anlayamadım. Doktorlar birşey yok diyor ama ben kendimi iyi hissetmiyorum basım donmese bile sanki doneceke gibi hissediyorum sürekli sarsılma halindeyim.. Emzirme döneminde bu durumu yaşayan oldu mu?