
Kızlar oğlumun yanakları yaklaşık 1.5 aydır böyle geçiyo tekrar oluşuyo dr hipokort krem verdi sür 3 4 güne geçecektir dedi içinde kortizon olduğu için çok endişeliyim siz ilacı kullandınzmı bu yanagındakiler ne olabilir yaşayan bilen varmı acaba
(bunu dün çekmiştim şuan daha kırmızı ve pütür pütür kuruluk var beyaz beyaz atıyo)