Ben de 55 kiloydum, doğumda 60 oldum, şimdi 6 aylik ve 66 kiloyum, verebilecegimi düşünüyorum ama göbek bolgeme toplandı kilonun çoğu, o zorlayabilir, pişman mıyım? Hayır, yine olsa yine yerim her şey bebem için. Ne bulduysam gömdüm yeter ki süt olsun dedim. İyi kötü oldu da.