Dokuzkasimbebesi zeytin yağını içiriyorum ama bir fayda göremiyorum kendimde içiyorum bir fayda göremiyorum 4 ay 9 günlük kan ilacınada başladık napcam ek gidaya da başlancak bu kadar uzun sürede yapamaması beni huzursuz ediyor sadece anne sütü alıyor
isufumveben Dokuzkasimbebesi kendi yaparken zorlaniyor mu huzursuz mu. Bizim de o zamanlar öyleydi ama rahatsız etmiyordu
Aslansmommmm Dokuzkasimbebesi bizimde aynı geçenlerde 8 gün yapmadı sünnet olduktan sonra fitil verdik şimdide 5. Günümüz bugünde yapmadı probiyotik veryorum masaj spor yaptırıyorum zeytinyağı veriyorum yok osuruyor ama bir türlü kakasını yapamıyor
huzurluaycicek Sabah aç karnına Zeytinyağı verdiniz mi ardından emzirin bacak karin masajı yapın bol bol
Aslansmommmm Dokuzkasimbebesi 4 ay 15 günlüğüz bizde inşAllah bu sorun biranönce biter demir ilacına başlamadan böyleyiz