Benim kızımda 2 aylık oldu aynı durumu bizde yaşıyoruz, gündüz uykuları yok denecek kadar az, sabah erken kalkıyor, sizinki yine iyi bizimki dün gece 2 bucukta uyudu. Cok huzursuz sürekli emmek istiyor, kucak istiyor dün aşı da oldu onun etkisi de oldu. İnsallah bır an önce düzenli uyku moduna gecerler yoksa uykusuzluktan başım ağrıyor :(