mery_2021 Benimki gece beze yapmak istemedi. Kendi kendine halletti şükür 😊 hic kaldrmıyorm. Çişi gelirse kendi uyanip huzurszlanıyo çise gotureyim mi diye soruyorm sadece hı hı diyo yarı uyuyarak 😁 ayy çok mutluyum şuan. İnşallah sonradan bozulmaz. Sadece gun ici çok sık gidiyorz 15 20 dk bir gittigi oluyo, oda zamanla duzelir insallah. Size tavsiyem geceyi cok uzatmayn. Zaten uzmanlarda öyle diyo gunduz tamamen alışsn 3 gun sonra geceyi bıraktrın.