Esoz1110 Kızım anne diyemiyor bana nene diyor annemede nennenne diyor 🤣17 aylık acaba dili mi dönmüyor sizinkiler kelimeleri doğru telaffuz ediyor mu☺️
NmalkoC Esoz1110 benım oğlum da anne demezdi 23 aylıkken anne dedi ve sonraki günlerde bi açıldı net bi şekilde ne söylersem söylüyordu
TubaB Esoz1110 15 aylık anne diyemiyor ade diyor. Yani sadece bana öyle seslendiği için anne olarak yorumladım 😅
Esoz1110 3bebe Benimkide anne demek istiyor ama anne diyemiyor sanırım o yüzden nene diyor anne olamadan nene oldum🤣🤣🤣🤣🤣
Kizlarimbenimcanimmm 1 yaşında anne der baba der aba dede der kızım bunun öncesinde ilk anne demişti zaten
Esoz1110 Kizlarimbenimcanimmm kızım baba dedi ilk baba,dede derken net söylüyor anneyi nene diyor😅😅😅😅
Esoz1110 TubaB kızımda nene diye çağırıyor beni babasıyla resmimi görünce nene,baba diyor anne demek onun için zor mu acaba
Kizlarimbenimcanimmm Esoz1110 düzelecektir zamanla benim 2 kızım daha var onlar baba demişti anneyi hiç dememislerdi bu sevgi pıtırcığı farklı anne deyince sevindiriyor diğerleri anne demedi ya ondan sanırım 😍
Esoz1110 Kizlarimbenimcanimmm bende anne demesini çok bekledim 1 aydır nene diyor olsun insan çok seviniyor yinede dediğiniz gibi🥰
tunamert Esoz1110 benm kızımda 20 aylık bana koşarak babwcım diye sarılıyo babasınada 😂bi çok kelimesi var ama anne demiyo bende anlamyorum
Esoz1110 tunamert ben sürekli baban gelecek baba aradı babanın kıyafetler vs diyerek sürekli söylediğim için sanırım 7 aylıktı baba dedi😅