Merhaba kızlar. 5 aylık bebeğim var. Bu aralar kendimi çok bitkin hissediyorum eski hayatımı özlüyorum kafama göre uyuyup uyandığım günleri özlüyorum acaba diyorum ben kötü bir anne miyim böyle şeyler düşünüyorum sonra erken mi davrandım çoxuk için diyorum yine vicdan yapıyorum. Benim gibi olan var mı