Kızlar bebeğim 2 ay 25 günlük bu sabah kalktigimda burnunda kan vardı ucunda kurumuş birikmiş hatta carsafinda bile biraz vardı kan , burnuna 2 3 günde bir fizyolojik serum sıkıp aspire ediyorum acaba o yüzden burun damarlari genişleyip o yüzden mi kanamistir başına gelen varmı aspire edince iki burnundan da sümüklü kan cikti korktum birsey olur mu diye 5 gün sonra kontrolümüz var doktorda ona da bı sorucam