Kızlar bebeğim 2 buçuk aylık ve mama veriyorum ama çok çok üzülüyorum ilk başlarda sütüm gelmiyor diye emziremedim hastanede diyen de olmadı emdikçe gelir diye sarılık olunca da hastaneye yattık mama verdim aman aç kalmasın düzelsin diye çok çok az emiyor emsin istiyorum sütüm de ilk zamanlar emseydi çoğalacaktı ama olan sütüm de azaldı bu aydan sonra süt artar mı bebeğim emer mi 😔eds sistemini önerdiler ama oda zormuş biraz bu yöntemi deneyen sütü artan var mı